stycznia 08, 2014

Jak się nie cieszyć? Kolejne wyróżnienie i moje odpowiedzi.

Kolejny raz zostałam wyróżniona, za co dziękuję bardzo. Wyróżnienie otrzymałam od Kasi z bloga Szuda Handmade. Jest mi niezmiernie miło i przyjemnie. W ciągu 2,5 miesiąca istnienia bloga to już 6 wyróżnienie! Jak się nie cieszyć? Kasiu Szuda - dziękuję raz jeszcze za wyróżnienie i zabieram się za udzielanie odpowiedzi na Twoje pytania.

1. Skąd u Ciebie pasja tworzenia? Czy ktoś Cię tym zaraził?
Dobre pytanie:) Nie wiem skąd u mnie pasja tworzenia...Hm...nawet nie wiem, czy moje szycie to już pasja czy tylko hobby....Dusza artystyczna drzemie we mnie od zawsze. Lubię wszelkie prace plastyczne -talentów plastycznych nie mam, ale wszystko, co nie wymaga narysowania, namalowania jest mi bliskie. Lubię tworzyć, dekorować, upiększać przestrzeń wokół siebie i innych. Po prostu tak mam i nie wiem skąd ani dlaczego. To, że usiadłam do maszyny to zasługa Moonsza mego a to, że polubiłam się z  maszyną to już chyba efekt tego, że po prostu kręci mnie możliwość tworzenia, pokonywania trudności, nauki czegoś nowego, itp.

2. Gdyby można było zrobić coś zakazanego bez żadnych konsekwencji, to co byś zrobiła?
Zakazano owoc smakuje najlepiej:) Nie ma chyba takiej rzeczy, bo....nie wiem, co jest zakazane:)

3. Osoba którą podziwiasz/która Cię inspiruje to...?
Nie powołam się tutaj na nikogo "wielkiego", z pierwszych stron gazet ani znanego. Nie dlatego, że nikogo nie podziwam czy nikt mnie nie inspiruje. Uważam jednak, że warto dostrzegać tych "malutkich", którzy są gdzieś obok nas, którzy robią rzeczy wielkie bez szumu, bezinteresownie, od serca, tak zwyczajnie i bez oczekiwania oklasków. Podziwiam ludzi, którzy wiodą ciekawe życie, którzy pokonują trudności z podniesioną głową. Podziwiam osoby, którzy swój wolny czas poświęcają innym - potrzebującym. Inspirują mnie osoby otwarte na świat, które zamiast narzekać biorą sprawy w swoje ręce. Podziwiam tak wiele osób, tak wielu mnie inspiruje, że trudno o nich wszystkich napisać w tej krótkiej notatce.

4. Gdybyś miała napisać książkę, to jaki gatunek byś wybrała?
Biografia lub powieść opartą na faktach autentycznych.

5. Książka do której z przyjemnością wracasz to...
Wiele jest książek, po które sięgam raz, drugi a czasami trzeci. Ostatnio ponownie (po kilku dobrych latach) wzięłam do ręki książkę Dirie Waris "Kwiat pustyni" i podobnie jak za pierwszym razem - czytam ją z przyjemnością i zainteresowaniem.

6. Jaka piosenka potrafi doprowadzić Cię do łez?
Sama piosenka w sobie nie jest w stanie doprowadzić mnie do łez, ale oczka mi się szklą czasami, kiedy słyszę szczere wykonanie jakiejkolwiek piosenki przez moje dzieci:)

7. Największe marzenie? :)
Największym moim marzeniem jest.....ciiiiiii.....nie mogę powiedzieć, bo się nie spełni:)

8. Autorytet w dziedzinie mody to dla Ciebie...?
Uuuuuu i tu poległam:) Nie podążam za modą:( Nie jestem na bieżąco z trendami. Lubię wyglądać ładnie, ubrać się ładnie, ale tak, jak lubię ja, jak jest mi wygodnie a nie tak, jak nakazują aktualne trendy modowe- nawet jak modne są akurat spodnie rurki to ja noszę z lekko rozszerzaną nogawką - bo takie według mnie podkreślają moją figurę i już:) Myślę, że w kwestii mody ciągle gdzieś brakuje mi odwagi aby "zaszaleć"...

9.  Gdybyś miała ograniczyć swoje jedzenie do jednego produktu do końca życia, byłoby to...
Czy warto się ograniczać do jednego produktu, skoro jest tyle ciekawych smaków na ziemi? Gdybym jednak była zmuszona to....wybrałabym.....ryby.

10. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na świecie, jakie miejsce byś wybrała?
Ciepłe, słoneczne miejsce, gdzie zimno i zima nie istnieje:)

11. Jest coś, jakaś rzecz, bez której nie wyobrażasz sobie życia?
W pierwszej chwili pomyślałam - zmywarka:) Po zastanowieniu jednak .......Życie samo w sobie to nie rzeczy, które mnie otaczają. Przedmioty, których używam, rzeczy, które gromadzę czy posiadam, ułatwiają funkcjonowanie, ale bez nich też mogę wieść szczęśliwe życie. Nie muszę mieć, aby odczuwać radość. Z pełną odpowiedzialnością mogę więc powiedzieć, że nie ma takiej rzeczy, bez której nie wyobrażam sobie życia.

Teraz, zgodnie z zasadami powinnam ułożyć swoje pytania i wskazać blogi, które wyróżniam do udzielenia odpowiedzi na te pytania. Kasiu Szuda i wszyscy, którzy mnie odwiedzacie - nie miejcie mi za złe, że tym razem również nie spełnię tego wymogu (przy poprzedniej nominacji także łańcuszek swój koniec znalazł u mnie). Nie chciałabym wymyślać pytań i nominować blogów, które zapewne w ostatnich zabawach już nominowałam. Nowe blogi dopiero poznaję, więc potrzebuję troszkę czasu...

Zmykam:) Noc się kończy a pobudka już za kilka krótkich godzin:)

Dziękuję jeszcze raz za wyróżnienie.

7 komentarzy:

  1. Gratuluję :)) Jak napisałaś o zmywarce, to się uśmiechnęłam, bo to faktycznie fajny sprzęt jest, ułatwiający życie, często cieszę się, że ją mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zmywarka to dla mnie super wynalazek! W sumie bez niej można żyć, ale jak jest to jest dużo przyjemniej zabierać się za zmywanie, hihihi.

      Usuń
  2. Gratulacje :) Zmywarka jest the best!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję AJ:) A zmywarka - cóż nie mogę zaprzeczyć:) Myślę, że z nią jest tak z kiedyś z pralką automatyczną...

      Usuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP