lutego 27, 2015

Szyciowy Blog Roku 2014 - co to jest?

Kilka dni temu Łucznik ogłosił na swoim profilu Facebook, że 1 marca 2015 rozpoczyna się kolejna edycja konkursu Szyciowy Blog Roku. W zeszłym roku takiego konkursu nie widziałam (przegapiłam?) i internet też na ten temat milczy. W tym roku ma być. Jakie kryteria trzeba spełnić, na czym konkurs polega - pojęcia nie mam.


Nie mam zamiaru przekonywać Was do tego, aby na mnie głosować, choć tytuł Szyciowy Blog Roku 2014 brzmi dumnie. Piszę Wam o tym  zbliżającym się wydarzeniu, bo chcę przekazać Wam informację. Szyjących nas jest sporo, nie każdy musiał dostrzec, że taki konkurs jest w przygotowaniu. Może warto wziąć udział? Może jest to szansa dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Może i dla mnie...


Ja sama nie wiem czy w konkursie wezmę udział. Jeszcze nie zdecydowałam. Muszę najpierw zapoznać się z kryteriami uczestnictwa a później podejmę decyzję. Nie wiem czy konkurs jest dla domowych, samodzielnie szyjących kreatorów mody czy może dla wszystkich, którzy szyją i swoje zmagania opisują na blogach. Nazwa Szyciowy Blog Roku oznaczać może wszystko. Na razie się przyglądam i cierpliwie czekam do 1 marca 2015.

Justyna (moja blogowa dobra dusza) już troszkę mnie próbowała zachęcać do startu (dziękuję). Jeżeli po zapoznaniu się z regulaminem i zasadami konkursu zdecyduję, że chcę startować, to tak zrobię. Odwagi mi nie brakuje a porażek się nie boję - kiedyś, na początku szyciowej i blogowej drogi, bardzo spontanicznie zgłosiłam się do konkursu Blog Roku. Niespełna po 2 miesiącach blogowania - czyste szaleństwo, ale nie żałuję. Każde  wyzwanie jakiego się podejmuję jest dla mnie bardzo pouczające i rozwijające. Z każdej sytuacji płynie nauka, którą ja sobie bardzo cenię.Dlatego dzisiaj nie mówię "nie" choć nie potrafię powiedzieć "tak"...

1 marca 2015 już niedługo. Co myślicie o takim konkursie jak Szyciowy Blog Roku? Znacie przebieg poprzednich edycji? Czy dla Was udział w tego typu konkursach to szansa, przygoda czy może strata czasu?



A jednak....



http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/adela-szyje/

Wystarczy kliknąć na rysunek i przejdziesz na stronę z głosowaniem


15 komentarzy:

  1. Fajnie, naprawdę jest dużo fajnych blogow szyciowych, twój oczywiście też, obserwuje i podziwiam, też mam bloga lecz za bardzo się na tym blogowaniu nie znam, wolę szycie, więc u mnie nuuuuda, będę głosować, fajna sprawa. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wcale nie taka nuuda jak myślisz? Może czytelnicy myślą inaczej?:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Może być fajny, pod warunkiem, że nie będzie wymagał słania sms-ów:). Do takich bowiem konkursów podchodzę nieufnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, wysyłanie sms-ów to dodatkowa trudność...szczególnie, że wysłanie sms-ka może potem skutkować lawiną spamu na telefon:)

      Usuń
  3. Ja w zeszłym roku nie spotkałam tego konkursu, a ostatnie wzmianki były z 2012 roku. Udział rozważe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nic nie można znaleźć na temat poprzednich edycji. Jakieś szczątkowe tylko informacje. Łucznik pisze, że to kolejna edycja, więc domniemam, że to jakaś cykliczna inicjatywa, tylko dlaczego tak niewiele o niej słychać:)

      Usuń
  4. Była jedna edycja konkursu chyba dwa lata temu :) Jeszcze niedawno przeglądałam wszystkie tam zgłoszone blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzisiaj też się pokazało już na stronie konkursu sporo informacji.

      Usuń
  5. Może być ciekawy, jednak bez smsów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zapoznaniu się z regulaminem widzę, że smsków nie będzie:)

      Usuń
  6. Kilka tygodni temu szukałam czegoś o tym kobkursie właśnie z nadzieją, że może będzie kolejna edycja :) bo poprzednia była dość dawno. Spadasz mi jak z nieba z tym postem, bo chyba się skuszę :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się skuś. Myślę, że ten konkurs to fajna sprawa.

      Usuń
  7. Nadal podtrzymuję zdanie i trwam w nadziei, że staniesz w blokach startowych :)
    Rzeczywiście na razie brak konkretów, a z poprzedniego konkursu jakieś szczątkowe informacje. Np. dokopałam się, że głosowanie odbywało się na stronie www (więc może jednak nie te nieszczęsne smsy?) oraz że były 4 kategorie: moda, diy, odkrycie i osobowość oraz trochę maszyn do wygrania.
    Uważam, że każda z Was to osobowość, więc życzę dobrych konkursowych startów i pomyślnych lądowań! :D
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i widzisz, wiedzę masz kompletną. Dzisiaj na stronie konkursu zostały opublikowane informacje i są dokładnie takie kategorie jakie podajesz. Sam konkurs też nie jest jakoś bardzo skomplikowany a co najważniejsze - na nagrody szansę mają nie tylko Ci, którzy zgłoszą bloga ale również te osoby, które oddadzą swój głos na wybrany blog. To mi się bardzo podoba.
      Czy stanę w blokach startowych? Naprawdę jeszcze nie wiem...zastanawiam się....dumam...Nad czym tak dumam? No sama nie wiem:)

      Usuń
  8. No właśnie ostatnią edycję odnotowałam w 2012 r a co z 2013? Mam mieszane uczucia co do tego typu konkursów po udziale w Blog Roku właśnie gdy kryterium jest głosowanie SMS czy klikanie na stronie...ale też nie mówię nie ;) Zobaczymy jak się temat rozwinie...Ciebie oczywiście jak najbardziej do udziału zachęcam!!!

    OdpowiedzUsuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP