marca 26, 2015

Szyciowy Blog Roku 2014 - finał

Nie spodziewałam się tego po sobie, ale rzeczywiście na wyniki konkursu na najlepszy Szyciowy Blog Roku 2014 czekałam od samego rana. Obudziłam się i poczułam lekki dreszczyk emocji. Troszkę jak przed sesją :) Niby wiesz, że jesteś przygotowana, ale nie wiesz czy zdasz...

Firma Aspa Electro - właściciel marki Łucznik - poszła na całość, postanowiła wzmocnić efekt i przetrzymać wszystkich dosyć długo. Podejrzewam, że od rana sporo osób spędziło sprawdzając co rusz stronę konkursową. Ja pewnie też tak bym robiła, gdybym miała możliwości. Na moje szczęście, dzisiejszy dzień spędziłam w większości za kierownicą i musiałam skupić się na bezpiecznej jeździe. Choć przyznaję - czekałam.....

Tak naprawdę to miałam wcześniej przygotowany wpis na okazję ogłoszenia wyników, w którym pisałam, że chciałam aby piękna, komputerowa maszyna stanęła w moim nowym szyciowym pokoju, ale nie mam też wielkiego żalu, że tak się nie stało.... Byłam przekonana, że maszyny nie wygram, żalu naprawdę nie miałam w sobie, bo czułam się wygrana z innego powodu i teraz cały mój wpis muszę zmienić. A co tam - zmienię :)

Zostałam wyróżniona w konkursie na najlepszy Szyciowy Blog Roku 2014. Mój blog otrzymał tytuł Szyciowe Odkrycie Roku 2014. Wygrałam maszynę i wygrałam coś znacznie cenniejszego! Nie wiem z czego jestem bardziej dumna - ze 120 głosów, które oddaliście na mój blog.....z całej masy pięknych słów, które padły pod adresem mojego bloga......z otrzymanego tytułu Odkrycie Roku czy z maszyny Malwina 2070, którą dostanę.....Jestem szczęśliwa tak po prostu, ze wszystkiego !

Zdaję sobie sprawę, że tej nagrody bym nie otrzymała, gdyby nie Wasze wsparcie. Bez Was mój blog nic by nie znaczył w tym wirtualnym świecie a w konkursie nie miałby żadnych szans. O ile mój blog był odkryciem dla jurorów o tyle dla mnie odkryciem było to, że tak wiele osób mnie wspiera, mi kibicuje i ze mną jest. Jest mi tylko smutno, że to Wy poświeciliście swój czas i energię a ja zgarnęłam nagrodę. Mam nadzieję, że chociaż ktoś z Was wygra poradnik Łucznika, bo maszyny dla głosujących poszły już do innych.....

Jedno jest pewne - bardzo dużo pięknych blogów zostało zgłoszonych do konkursu. Gdybym była członkiem Jury, to miałabym wielki kłopot ze wskazaniem tych trzech naj w każdej z kategorii. Nie zazdroszczę i nie dziwię się, że obrady tak się przeciągały. Na profilu FB konkursu widziałam, że atmosfera przed ogłoszeniem wyników była gorąca. Bardzo gorąca :)

 Gratuluję wszystkim uczestnikom, wyróżnionym, nagrodzonym. 
Pełna lista wszystkich wyróżnionych blogów na stronie konkursu - tutaj klik.

Wam Moi Kochani baaaaaardzo

Ze swojej strony obiecuję dostarczać Wam jeszcze ciekawszej lektury, bo szyć będę nadal - lepiej lub gorzej, ale będę. Szyciowy pokój prawie gotowy, więc jak stanie w nim nowa maszyna to będę mogła teraz szyć w stereo :)



-----------------------------------------------------------------------------------
------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------



Na koniec tego wpisu chciałabym ocalić od zapomnienia i uwiecznić słowa, którymi postanowiliście publicznie podzielić się z wirtualnym światem. Słowa o blogu Adela Szyje, za które jeszcze raz pięknie dziękuję. To była dla mnie największa niespodzianka tego konkursu. Podczas Waszego głosowania naprawdę ciężko było mi powstrzymać wzruszenie.

Wszystkie wpisy pochodzą z konkursowego profilu facebook Łucznika. Mam nadzieję, że wszystkie skopiowałam i żadnego nie pominęłam. Jeżeli jednak tak się stało - szybciuteńko uzupełnię.

"Ja mój głos oddałam na bloga http://www.adelaszyje.blogspot.com. Udało jej się poprzez zdjęcia to, czego nie zdołała zrobić ciocia krawcowa oko w oko. Nauczyła mnie, na początek, jak uszyć poszewkę na zakładkę. Tak mi dobrze poszło, że z rozpędu uszyłam trzy"




"Oddaję głos na Adela Szyje . Nigdy nie miałam kontaktu z maszyną, do momentu aż zamarzyło mi się uszyć spódniczkę dla córki. No i z pomocą bloga Adela Szyje się udało - na pewno nie jest idealna, wiadomo jak wychodzi za pierwszy razem, ale córcia ją nosi i bardzo lubi "


Dzień dobry ja swój glos oddalam na blog Adela szyje. Zapytacie czemu akurat na ten blog? Ponieważ Pani Adela potrafi dzielić się swoim doświadczeniem, ma tyle w sobie zapału, ze pruje i poprawia to co jej nie pasuje w swoich uszytkach i nie wstydzi się do tego przyznać otwarcie. Dzięki temu sama wiem co mnie czeka w moich próbach z maszyna. Dziekuję bardzo za wszystko za dzielenie się swoja wiedza. Życzę powodzenia Pani" 



Głosuję na Adela szyje uwielbiam tą pełną wyobraźni i pomysłów rudą kobietkę, która niejednokrotnie zaraża mnie swoim entuzjazmem do szycia i jest skarbnicą pomysłów kibicuje i życzę wygranej"


Za przeprowadzanie nas przez meandry szyciowego świata,
za ciekawość nowego
i niepoddawanie się na szyciowych zakrętach 
i upór w walce z każdą trudną materią i formą 
o każdy perfekcyjny szew,
za kreatywność i zmysł twórczy, który każe Jej uczynić z "jakiegoś" projektu 
swój własny,osobisty, adelowy twór.
Za ciągłe dążenie do ideału,
za pracowitość, pasję i zacięcie,
i za oddanie swoim czytelniczkom.
Za dowcip i lekkie pióro, i za jasność wypowiedzi
oraz za dystans do siebie.
Za wszystkie lekcje szycia
i za wypustkę
Ale przede wszystkim, całkiem osobiście
za inspirację i motywację,
za zachętę i oparcie,
za całą serdeczność i cierpliwość
i każdą wyczerpującą odpowiedź na najmniejsze, najgłupsze wątpliwości.
I za to że szyję.
Dziękuję, Adelo!




Wiele jest pięknych i mądrych blogów. Tu w konkursie i poza nim. Mój głos oddaje na http://adelaszyje.blogspot.com/ ...za to, że z każdym postem inspiruje mnie do siadania do maszyny, do szycia, do tworzenia... Podziwiam za to, że się nie zniechęca, że potrafi kilka razy pruć komin, by ponownie go zszywać, że nie idzie na łatwiznę. I za to, jak pisze o swoich perypetiach z maszyną, z wykrojami, pomysłami i szyciem 
Podziwiam i będę wracać 




Moj głos oddaje na blog Pani Adeli.Blog prowadzony w bardzo przejrzysty sposob (co zdarza sie rzadko)z wieloma ciekawymi opisami ,wskazowkami.Podobne poczucie estetyki sprawia ,iz wiele z prac Pani Adeli stalo sie dla mnie inspracja do kolejnych pomyslow na szycie;))bardzo dziekuje i serdecznie gratuluje tak ciekawego bloga....tak trzymać



Oddaję swój głos na blog "Adela szyje" za inspirację i motywację jaką czerpie z tego bloga niejedna szyjąca osoba. Blog jest tak przemiłym i ciepłym miejscem w sieci, że chce się tam wracać. Z niecierpliwością wyczekuję kolejnych postów, gdzie autorka opisuje z swoją przygodę z szyciem dzieląc się przy tym swoją wiedzą o szyciu. Tutoriale zilustrowane dużą ilością zdjęć, które Adela zamieszcza na swoim blogu są tak stworzone, że osoba początkująca nie ma problemu z ich zrozumieniem. Adela na swoim blogu pokazuje, że można nauczyć się samej szyć bez kursów, bez szkoły trzeba tylko cierpliwości i treningu.


Oddaje swoj glos rowniez na bloga adelaszyje.blogspot.com. Lubie jego prostote i swiezosc, dbalosc o detale i mila dla oka szate graficzna. Adela......gratuluje pomyslu i nieukrywanej pasji i trzymam oczywiscie mocno kciuki za Twoja wygrana ( przepraszam za brak polskich znakow )



Zagłosowałam na Adela Szyje bo nikt tak nie dzieli się sercem do szycia jak ona! Gratuluję Ci ogromnie Adelo! Dla mnie zasługujesz na KORONĘ za to, że uczysz jak szyć, że robisz to umiejętnie i cierpliwie. Twoje posty są tak dobrze dopracowane! Dla samouków to bezcenne!



 Z ogromną przyjemnością oddaję swój głos na Blog Adela Szyje.
Krótkie uzasadnienie w dołączonym zdjęciu




Głosuje na blog Adeli adelaszyje.blogspot.com nie miałam pojecia ze mozna czytac blog zupełnie obcej osoby i miec wrazene ze z drugiej strony jest najlepsza kolezanka


 Głosuję na bloga Adeli (adelaszyje.blogspot.com). Najbardziej inspirujący i czytelny blog dla raczkujących na szyciowej drodze



Głosuje na blog adelaszyje.blogspot.com
Jest to pierwszy szyciowy blog na jaki zaglądałam. Adela na swoim blogu pokazuje, że droga do szyciowej perfekcji nie musi być wcale usłana różami. Jej turtionale są pokazane w wyjątkowo przystępnej formie dla początkujących. Jej projekty zachwycają i inspirują.


Głosuję na bloga Adeli (adelaszyje.blogspot.com) całym sercem. Pamiętam jej początki. Pamiętam jak pytała o najprostsze rzeczy - jaka maszyna, jakie nici, jak coś tam zszyć, przyszyć, obszyć. Rzeczy, które dla mnie były oczywistościami. A teraz? Adela rozwija się o wiele szybciej niż druga linia metra (acz dobrze, że i ta jest wreszcie) i jest już o sto stacji przede mną. I nie dość, że wyprzedza to wyprzedza we wspaniałym stylu - dzieląc się swoją nową wiedzą z każdym kto tylko ma ochotę sam się czegoś nauczyć. Podziwiam i kibicuję w konkursie




Idę świętować :) Jeszcze nie wiem jak, ale kupiłam z tej okazji ciasto w drodze do domu:) 
 Żałuję, że nie ma Was bliżej mnie, bo ugościłabym Was wszystkich najlepiej jak potrafię. 
Może kiedyś będzie okazja :) 
 

48 komentarzy:

  1. Jupi! :) Udało się! :)
    Gratuluję serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Cieszę się razem z Tobą :)
    I moje poduchy uwiecznione :)
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakże inaczej ! Poduchy muszą być uwiecznione. Dziękuję

      Usuń
  3. moje gratulacje )))))
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, trzymałam mocno kciuki!!! GRATULACJE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zasłużyłaś na tą nagrodę ;)
    Owszem poswiecilismy czas, ale jestem pewna ze Ty posiwecasz go znacznie wiecej na instrukcje, ciekawe wpisy, rady w pw na ktore zawsze odpisujesz;)
    Dziękuję za Twój blog, nie wiem czy odwazylabym sie szyc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście sporo nocek zarwanych na blogowanie, tworzenie tutoriali i wpisy. Robię to z wielką przyjemnością :) Dziękuję.

      Usuń
  6. Gratulacje, cieszę się razem z Tobą, szyj, pokazuj i pisz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz powtórzę: zasłużyłaś sobie na to. Gratuluję i cieszę się razem z Tobą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję. Wiedza, że są osoby, które kibicują mojemu szyciu i blogowaniu jest bardzo budująca. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega!Poczułam twoje wzruszenie! Serdeczne gratki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację! Nagroda w pełni zasłużona!!! Czekam na nowe projekty spod igły Łucznika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ciekawa jestem kiedy dostanę maszynę i już się doczekać nie mogę:)

      Usuń
  11. Niesamowite! To wielki sukces. Gratulacje i życzenia dalszych osiągnięć:)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromnie się cieszę : ))). I gratuluję z całego serca : ))). Ja wiedziałam,że tak będzie : ))). Miłego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, bardzo dziękuję! Za wszystko, również za wiarę. Pozdrawiam

      Usuń
  13. "Odkrycie" to brzmi i dumnie i intrygująco. A jak wiadomo odkrycia zmieniały bieg historii :) Oznaczają eksplorowanie nowych lądów i przestrzeni, także do... szycia, ciekawość i poznawanie nieznanego, ujrzenie starego w nowym świetle, nowe objawienia i wyzwania. Niby przed takim odkryciem też dało się żyć, ale co to za życie? ;-)
    Odkrycie Ciebie dla siebie oznacza właśnie taką wartość dodaną do mojego dotychczasowego życia :) A dla Ciebie oprócz całego waloru pozamaterialnego (jest prestiż, jest fejm! :D ), także konkretną korzyść całkiem namacalną :)
    Niech nowa maszyna da Ci dużo frajdy i impulsów, aby jeszcze lepiej, jeszcze piękniej! Więc znów czekają nowe odkrycia, nowe doświadczenia! Cała naprzód!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, Adelo! Zdecydowanie zasłużona nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie, strasznie sie ciesze, ze wygralas i ogromnie gratuluje. Pamietam Twoje pierwsze wpisy o maszynie i kosmetyczkach. Widzialam jak Twoj warsztat i umiejetnosci rosly z kazdym postem i dumna jestem jakbym sama te nagrode wygrala. Niech na nowej maszynie powstaja kolejne cudne prace, ktorymi bedziesz sie z nami dzielic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamysiu, ja również pamiętam Twoje rady w czasie, kiedy zaczynałam szyć i blogować. Byłaś jedną z pierwszych osób, które podzieliły się ze mną swoim doświadczeniem i wiedzą. Dziękuję za każdą radę, dobre słowo, wsparcie w tych trudnych dla mnie początkach. POzdrawiam

      Usuń
  16. Adela, to bardzo ładne słowa! Gratuluję raz jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Tobie również gratuluję ponownie:)

      Usuń
  17. Gratuluję serdecznie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, to zdecydowanie zasłużona wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo dziękuję. Niezwykle miło jest to słyszeć

      Usuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP