marca 16, 2015

SZYCIOWY BLOG ROKU 2014 - podaruj mi swój głos...


http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/adela-szyje/
Czy Ty wiesz, że możesz mieć już niedługo na swoim biurku nowiuteńką maszynę do szycia Łucznik Anna 510? Czy Ty wiesz, że możesz zdobyć - ot tak po prostu - jedną z kilkudziesięciu świetnych książek o szyciu i dla szyjących? Jak to możliwe? No możliwe.....Wystarczy, że weźmiesz udział w głosowaniu na najlepszy Szyciowy Blog Roku 2014.



.





Namawiam Was do aktywnego włączenia się w głosowanie w konkursie Szyciowy Blog Roku 2014 - tutaj (klik). Namawiam również do wyrażania opinii o blogach na profilu Facebooku - o tutaj (klik). Nie namawiam Was na głosowanie na mój blog, bo powinna to być Wasza szczera chęć oddania głosu, choć nie ukrywam, że będzie mi niezwykle miło i fajnie, jak oddasz swój głos na Adela Szyje.

Jakiś czas temu pytałam Was, co to za konkurs a kilka dni później zgłosiłam swój blog... Startuję w kategorii Osobowość. Pomimo pierwotnych wątpliwości, w rezultacie stwierdziłam, że mogę i powinnam spróbować swoich sił w konkursie, bo przecież szyję i szyciowy blog mam. Poza tym lubię wyzwania :)

Jeszcze 17 miesięcy temu nie miałam pojęcia o szyciu na maszynie, nie mówiąc o tym, że budowa i działanie maszyny to była dla mnie czarna magia. Niewinne zdanie rzucone w przestrzeń przez mojego męża "a może byś uszyła".... Zwykłe zdanie, ale z jakiegoś - dla mnie do dzisiaj trudnego do wytłumaczenia powodu - wyciągnęłam ze strychu maszynę po Mamie, usiadałam i....przy tej maszynie zostałam. Czasami wstaję, ale jakbym miała możliwości i czas, to z przyjemnością spędzałabym całe dnie na słuchaniu relaksującego dźwięku turkoczącej maszyny. Stało się i wierzę, że wszystko dzieje się po coś i z jakiegoś powodu. Mniej lub bardziej spontanicznie, ale jednak...

Od dzisiaj do 22 marca 2016 czas na głosowanie. Głosować można zarówno na stronie konkursu jak i na profilu Łucznika na facebook. Są to dwa niezależne głosowania, czyli możesz wziąć udział w obu głosowaniach. Poniżej kilka informacji praktycznych jak oddać ważny głos. Słowo ważny ma tu szczególne znaczenie, bo oddanie ważnego głosu, to cała procedura.

GŁOSOWANIE NA STRONIE KONKURSU www.szyciowyblogroku.pl


Możesz z jednego adresu e-mail oddać jeden głos na jeden wybrany blog.

Chcesz zagłosować Ty, Twój mąż/żona, syn, córka, sąsiadka, znajomi, itp. - nie ma problemu. Pamiętaj tylko, że z jednego adresu IP można oddawać głos tylko raz dziennie, więc codziennie swój głos oddaje kto inny:)
  1. Wejdź na stronę głosowania w Konkursie Szyciowy Blog Roku 2014 - tutaj (klik).
  2. Odznacz wybrany przez siebie blog - np.Adela Szyje - tutaj (klik)
  3. Kliknij przycisk Oddaj Głos
  4. Podaj swój adres e-mail i UWAGA!
  5. Potwierdź oddanie głosu w przesłanym na adres Twój e-mail komunikacie

Nie potwierdzisz - nie oddasz ważnego głosu - nie głosujesz

Jeżeli po oddaniu głosu nie ma w Twojej skrzynce komunikatu e-mail - sprawdź folder SPAM. Często tam "wpadają" wiadomości od nierozpoznanych nadawców.

Taka procedura ma pewnie za zadanie wyeliminowanie "pustych" czy "fałszywych" głosów. Troszkę czasochłonne, ale chyba i tak lepsze niż wysyłanie sms-ów...

Głosując na wybrany blog masz szansę otrzymać jednej z poradników Łucznika, bo każda kolejna 40-ta osoba, która odda ważny głos otrzyma „Proste i modne szycie”, „Uszyj w jedno popołudnie” lub „Patchwork krok po kroku”.

Może to Ty będziesz szczęśliwcem i otrzymasz jeden z poradników? Spróbuj :)

Zdjęcie pochodzi ze strony Łucznik



 GŁOSOWANIE POD WYDARZENIEM FINAŁOWYM
na profilu facebook firmy Łucznik

To nie koniec:) Możesz wygrać również jedną z 3 maszyn do szycia Łucznik Anna 510. Tak, tak :)
Wystarczy, że pod wydarzeniem finałowym na profilu Łucznika - tutaj (klik)  napiszesz kreatywnie, szczerze i od serca na który blog głosujesz w konkursie Szyciowy Blog Roku. Nie chcesz wygrać maszyny? Nie szkodzi i tak możesz wyrazić swoją opinię. W sumie to jedna z niewielu okazji, aby chwalić publicznie blogi, które lubisz, odwiedzasz, polecasz, cenisz... 

  1. Wejdź na stronę wydarzenia Szyciowy Blog Roku profilu Łucznik - tutaj klik 
  2. Napisz kreatywnie, szczerze i od serca, na który blog głosujesz
  3. Czekaj na ogłoszenie - może do Ciebie trafi maszyna do szycia Łucznik Anna 510





http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/adela-szyje/




14 komentarzy:

  1. To ja już ;) Trzymam kciuki bardzo bardzo mocno. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gargamelko, bardzo Ci dziękuję i jestem niezwykle wzruszona po tym, jak przeczytałam, co napisałaś na profilu Łucznika. Na razie odebrało mi mowę. Dziękuję.

      Usuń
  2. Ja, Justyna, będąc w pełni sił umysłowych, oświadczam uroczyście, zdając sobie przy tym sprawę z wagi tego oświadczenia, że oddaję swój głos na blog "Adela Szyje" jako na najlepszy szyciowy blog w internetach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Adela Szyje dziękuję i oświadczam, że mam najfajniejszych, najlepszych i najukochańszych czytelników w całej blogosferze. Niesamowite jest to, że czuję się z Wami tak silnie związana...

      A Tobie Rudolfinko dziękuję za to, że zawsze sprawiasz, że moja buzia układa się w rogal:)

      Usuń
  3. Poooooszło : ))). Trzymam kciuki : ). Jak będę miała zajęte szyciem rączki,to będę te kciuki trzymać w myślach : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, blogowa siostro:) Bardzo, bardzo Ci dziękuję. Szyj kochana swoje cudeńka i kciukami się nie kłopocz:) Buziaki

      Usuń
  4. Poszło również ode mnie. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Łuczniku nie marzę ale wykorzystam chyba wszystkie adresy mailowe żeby zagłosować na blogi, które lubię najbardziej, m.in. Twój:) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niezwykle miło mi czytać, że masz ochotę przekazać swój głos również na mnie.

      Usuń
  6. Glosy wyslane, powodzenia i mocno trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy próbuję zagłosować pojawia się komunikat "Z tego adresu oddano już głos"... I mojego kliknięcia nie dolicza. Ktoś też tak miał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli głosowałaś już dzisiaj na kogoś innego to dopiero jutro możesz oddać kolejny głos na inny blog. Jeżeli nie - myślę, że warto napisać do organizatorów konkurs@szyciowyblogroku.pl

      Usuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP