czerwca 22, 2015

Wszystko się może zdarzyć...

Z moim szyciem i blogowaniem jest tak, jak z kulą śniegową. Znacie efekt kuli śniegowej? Zaczynamy od czegoś mikro, rozpoczynamy jakiś proces a on rozrasta się stopniowo, stając się coraz większym i większym, coraz poważniejszym...Tylko trzeba uważać, żeby ciężar kuli nas nie przygniótł: :) 

Usiadłam sobie kiedyś do maszyny i tak szyłam, prułam, szyłam, prułam. Do dzisiaj szyję i coraz mniej pruję. Wciąż też się uczę. Szyję lepiej lub gorzej, tworzę rzeczy małe i duże, zwyczajne i bardziej wymyślne. Czasami w swoich działaniach bywam ostrożna, czasami idę na żywioł...

Te kilka pierwszych miesięcy tego roku to czas niebywałego przyspieszenia. Zaczęłam swoje uszytki wypuszczać w świat. Wzięłam udział w konkursie i jak wiecie zostałam jego laureatką, z czego bardzo jestem dumna i bardzo się cieszę. Nagroda zdobyta w tym konkursie stoi u mnie w domu i przysparza mi sporo radości. Kiedy więc któregoś dnia otrzymałam wiadomość e-mail z informacją, że to nie koniec....pomyślałam, że to żart. Naprawdę! Byłam przekonana, że takie rzeczy są niemożliwe, aby w jednym konkursie zostać dostrzeżoną i docenioną przez tyle osób - przez Was, którzy mnie odwiedzacie i wspieracie, przez Jury konkursowe a także...

To już chyba czas, aby wyjść z cienia....i to dosłownie.  Był czas, gdy na blogu było mnie mniej. Był czas, gdy na moim profilu na Facebook (tutaj klik) wspominałam mimochodem, że:
  • pracuję nad czymś wyjątkowym,
  • szyję coś specjalnego, 
  • mam głowę pełną wrażeń,
  • nie wiem czy sobie poradzę, itp.
No i uszyłam już jakiś czas temu to pochłaniające mnie COŚ (w kolorystyce, która w mojej ocenie mnie identyfikuje, czyli biel-granat-czerwień)  a teraz nadchodzi czas, aby pokazać to światu. To dla osób kreatywnie zakręconych wymyślałam i tworzyłam projekt, który pochłonął mnie na kilka długich wieczorów. Dla osób takich jak jak Ty i ja :)

To COŚ nie jest niczym nadzwyczajnym (choć starałam się bardzo), ale niezwykłe jest miejsce, gdzie można go zobaczyć. Adela Szyje ma swój debiut medialny w ramach realizacji NAGRODY SpeCiaLnej w Konkursie Szyciowy Blog Roku 2014.

Wiem, wiem, że to niemożliwe, bo sama na początku troszkę nie wierzyłam, ale wydarzyło się. Mój blog został wybrany jako ten, który otrzyma publikację w pierwszym polskim magazynie handmade Mollie Potrafi.  Już za kilka dni można wybrać się do kiosku po cieplutki numer.  Już dzisiaj można Mollie z moim projektem torby kupić w przedsprzedaży w Ulubionykiosk (tutaj-klik). Zapraszam!

Teraz już wszystko wiecie. Adela Szyje w Mollie Potrafi! Wybaczcie, że chciałam tę informację zachować dla siebie do dnia pojawienia się najnowszego numeru w kioskach. Nie chciałam zapeszyć i takie tam...

Choć moja przygoda z Mollie już za mną (bo już uszyłam co uszyć miałam), to współpracę wspominam ciepło i miło. Cieszę się, że mogłam na swojej szyciowej drodze doświadczyć czegoś nowego.

Dzisiaj już tylko mam tremę - większą niż przed maturą....


 



P.S. Dwa egzemplarze Mollie Potrafi z moim projektem trafi do dwóch osób, które zostawią komentarz pod tym wpisem. Wyniki ogłoszę 26 czerwca 2015. Na moim profilu Facebook również do rozdania dwa egzemplarze - zapraszam! 


Zdjęcie okładki magazynu Mollie Potrafi pochodzi ze strony www.ulubionykiosk.pl

33 komentarze:

  1. Gratuluję Adelo, często zaglądam i podziwiam Twoje umiejętności. Szukam inspiracji i być może Twoja torba zachęci mnie do uszycia dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Zachęcam Cię do uszycia torby. Przyznaję, że jest to projekt raczej z kategorii trudne, ale w poniedziałek zapraszam na blog - postaram się opisać torbę, dać wskazówki odnośnie szycia, itp.

      Usuń
  2. Jak już pokazywać się światu, to w wersji tricolor, żeby każdy mógł poznać, że to Adela szyje, nikt inny :) Wielkie, wielkie gratulacje, piękny debiut! Teraz rozumiem, że nie chciałaś puścić farby, ale troszkę troszeczkę zgadłam, co nie?
    Mam nadzieję, że nie skryjesz się na stronach za torbą? ;-) Ta wygląda imponująco i łatwo poznać po precyzji ( i kolorystyce naturalnie), że jest Twoja - przyjemnie jest być rozpoznawalnym, tak myślę :)

    Brawo, Adelo, to wspaniałe podsumowanie półrocza, jak ja się cieszę z Twojego kolejnego sukcesu! A do końca roku jeszcze daleko i jako jedna z Twoich zwariowanych fanek czekam na dalsze niespodziewanki!
    <3
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nawet nie wiesz jak bardzo chciałam się pochwalić wcześniej :) troszkę zgadłaś :)
      Torba celowo powstała w takiej a nie innej kolorystyce. Chciałam ją zrobić w innej tonacji, ale po przemyśleniach....w jakiś sposób czuję się związana z bielą-granatem i czerwienią....Czy przyjemnie jest być rozpoznawalnym? Nie wiem, bo nie czuję się rozpoznawalna :)

      Dziękuję za to, że jesteś, że kibicujesz i cieszysz się z moich sukcesów. Dziękuję

      Usuń
  3. Moje gratulacje! Ależ musisz być z siebie dumna. Torba jest naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z siebie dumna a kiedy czytam, że torba się podoba to wiem, że warto było. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Również gratuluję, Świetne porównanie do tej kuli śniegowej. Jeszcze raz gratuluję i życzę dalszych sukcesów. A ten magazyn to na pewno jutro kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i cieszę się razem z Tobą z Twoich sukcesów : ))). Niech szyje Adela !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko! Nawet nie wiesz jak miło mi czytać to, co napisałaś....

      Usuń
  6. Ale czadowo!!!! Gratuluję! Mam nadzieje, że teraz nie zwolnisz tempa, bo bardzo lubię tutaj zaglądać. Będę wyglądać kolejnych Twoich sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Rzeczywiście ostatnio troszkę mniej pokazuję na blogu. Miałam naprawdę ciężką pierwszą połowę roku...sporo kłopotów, chorób i rodzinnych zawirowań. Ten rok nie jest dla mnie łaskawy prywatnie choć wydawać by się mogło, że los mi sprzyja. Staram się jednak "połapać" wszystko...co nie jest łatwe :) Obiecuję, że będę starała się trzymać tempo na tyle, na ile pozwolą mi na to okoliczności. Kocham szycie!

      Usuń
  7. Gratulacje!!! Jestem bardzo ciekawa tego magazynu :)
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów i wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję sukcesu !!! Tobra jest rewelacyjna ,idealna na nadchodzace wakacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Mam nadzieję, że taka torbę będziecie mogli wszyscy dla siebie uszyć dzięki Mollie Potrafi!

      Usuń
  9. Ogromnie gratuluję!!!
    Życzę dalszych sukcesów! :)

    P.S. Ja dzięki temu, że trafiłam na Twój blog odkryłam w sobie pasje do szycia. Głowę mam pełną pomysłów, ale jako laik muszę realizować wszystko małymi kroczkami. Jeden z nich już niedługo, bo w związku ze zbliżającymi się urodzinami kupię sobie prezent - Maszynę do szycia!!!
    Zaglądać tu będę w związku z tym jeszcze częściej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto - małymi kroczkami dojdziesz do celu! Ja również stosuję metodę małych kroczków i nie narzekam, chociaż czasami chciałoby się....Trzymam kciuki za rozpoczęcie Twojego szycia i zapraszam - rozgość się, bądź ze mną i jeżeli będzie taka potrzeba - pytaj. Zawsze pomogę ja albo osoby, które tu ze mną są. Uwierz - są tutaj naprawdę najwspanialsze i bardzo pomocne osoby.

      Usuń
  10. Gratuluję :-D To sukces i uwieńczenie dbałości o pasję! Jest czym się pochwalić. Życzę kolejnych publikacji, które z chęcią podglądne. A torba zapowiada się bardzo zacnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest czego gratulować :) Gratulowałam już wygranej, ale to taka nagroda, że można bez przerwy :) A nie masz co się tremować, pewnie spisałaś się na medal z publikacją w Mollie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy spisałam się na medal - to ocenią te osoby, które spróbują uszyć torbę. Wiem jednak, że tworzenie tutoriala do czasopisma jest trudniejsze niż pisanie na blogu. Starałam się:)

      Usuń
  12. No nie, wczoraj przeglądałam ten numer Mollie, czy warto go kupić i tak spojrzałam na tą torbę i myślę sobie że jest taka "Adelowa", jakbym gdzieś już te kolory widziała. Ale tekst był za mały więc tylko na zdjęcia patrzałam. A Ty dzisiaj potwierdzasz że to Twoje dzieło! Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę tak pomyślałaś, że jest taka "Adelowa"? Radość ma nie zna granic :) Kiedy projektowałam tę torbę to długo zastanawiałam się nad kolorystyką. Temat był wakacyjny, więc miałam duże pole do popisu....Wybrałam jednak te kolory i te tkaniny, bo w jakimś sensie czuję się z nimi związana. Przez przypadek stały się niejako moją wizytówką i chciałam to wykorzystać do pokazania Adela Szyje. Jeżeli piszesz, że choć przez chwilkę przemknęła Ci przez głowę myśl, że ta torba jest taka moja, to...ach.....serce me się raduje :)

      Usuń
    2. Tak, ta torba jest bardzo Twoja:) I to była moja pierwsza myśl jak przeglądałam demo. Ja też jestem mile zaskoczona że moje myśli skręciły na dobre tory! Bo fajnie jest też rozpoznawać czyjś styl :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Piękna torba :)
    Zapraszam do siebie i spokojnej nocy życzę c;

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna inspiracja! Spełnienie marzeń. Trzeba dążyć do tego, aby takich sukcesów było więcej. :) Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szyć! Jak się coś kocha i lubi to marzenia się spełniają - wcześniej lub później!

      Usuń
  15. Torba super! W moich ulubionych morskich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie nie mogę się doczekać, kiedy przyjdzie moja prenumerata:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje. Jesteś niesamowita!!!!

    OdpowiedzUsuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP