listopada 25, 2013

Zaległości...

Mam zaległości....w pisaniu, w szyciu, we wszystkim. Po małym "przestoju" wracam:) Już skroiłam materiał i mam zamiar uszyć COŚ:) Obrus póki co leży i czeka na swoją kolej....ja zabieram się za szycie i już niedługo Wam pokażę, co mi wyszło. Dziękuję za wszystkie komentarze i przepraszam za długą zwłokę w pisaniu. Czasami trzeba zająć się tym, co najważniejsze. Nie oznacza to jednak, że zrezygnowałam z szycia czy blogowania - o nie:) Pozdrawiam i obiecuję, że niedługo pojawią się nowinki.

10 komentarzy:

  1. Czasem człowiek na zakrętach nie wyrabia,a co dopiero na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, jestem właśnie w takim momencie, że nie wyrabiam na zakręcie:) Powoli wraca stabilizacja, więc mam nadzieję, że za chwilkę, za moment powrócę do "normalności":)

      Usuń
  2. Skądś to znam :) Jakby doba miała więcej godzin, to może człowiek by się ze wszystkim zdołał jakoś uporać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, moja doba od kilku dni ma za mało godzin:) Normalnie nie mogę się ze wszystkim wyrobić:)

      Usuń
  3. Zapraszam do siebie po wyróżnienie :))
    http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się, na pewno wszystko wróci do normy :) Każdy czasami ma takie zakręty...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy zakręt ma koniec, więc właśnie liczę na to, że ja zbliżam się ku jego końcowi:)

      Usuń
  5. Będzie dobrze. Twoje "zaległości" w pisaniu to wcale nie zaległości, to odsapnięcie ;)
    A wiesz, że tutorial z rogami w obrusie akurat i mnie się przyda. Kto by pomyślał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i super, że się przydał! Koniecznie pochwal się czy jest na tyle czytelny, że wszystko się udało. Ja niestety jeszcze go nie przetestowałam, ale lada dzień....

      Usuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP