listopada 16, 2013

Zaszalałam - tkaniny, tkaniny, dużo tkanin, czyli gdzie kupić dużo i tanio...


Stwierdzam u siebie pierwszy z objawów uzależnienia szyciowego...Tak...Nie sądziłam, że mnie to dopadnie a jednak...Dzisiejszy dzień kończę z 16 metrami tkanin....Przywiozłam wszystko do domu, porozkładałam, obejrzałam i już planuję, co z nich uszyję. Kilka z nich to typowe tkaniny obrusowe. Z nich cieszę się najbardziej, bo odkąd próbuję szyć, to marzę o nowym, pięknym obrusie na okazje różne. Pozostałe wykorzystam na inne uszytki. Jakie? Jeszcze nie wiem, choć coś się tli już w mojej głowie.Gdzie kupić tkaniny i nie wydać fortuny?


Za wszystko zapłaciłam 60 PLN, czyli średnio metr kosztował mnie niecałe 4 PLN. Takie zakupy to ja lubię:) Tkaniny kupiłam w Leroy Marlin. Leżały sobie poskładane, w koszu z końcówkami tkanin. Najmniejszy kawałek ma 0,9 mb a największy prawie 3 metry bieżące. Tkaniny super jakości i w doskonałej cenie. Koniecznie muszę częściej tam zaglądać:) No i teraz mam co szyć, bo tkaniny mam tyle, że wyjdą trzy piękne, duże obrusy. Mam w planach doszyć do nich z kontrastowej tkaniny bieżniki i może wyjdą jeszcze podkładki oraz koszyczek na pieczywo, który chciałam już kiedyś uszyć, ale słabo byłam do tego zadania przygotowana. Muszę jeszcze tylko gdzieś podpatrzeć, jak ładnie zakańczać rogi - strasznie nie lubię, kiedy obrusy mają podwinięcie na prosto. Lubię jak jest ładnie po skosie.

Oczywiście nakupiłam tych tkanin dużo za dużo...Z niektórych to nawet nie wiem, co uszyję, bo mają wzór  np. w kwiaty....a kwiaty, duże kwiaty nie są moimi ulubionymi wzorami.Tkanina jest jednak tak piękna, gruba, że nie mogłam się oprzeć. Generalnie stwierdzam, że dzisiejsze zakupy to efekt emocjonalnego uniesienia, hahaha. Jak zobaczyłam w jakiej są cenie, jakie piękne, to stwierdziłam, że nawet jak coś mi nie wyjdzie to mocno żal nie będzie....

Kupiłam też taką tkaninę cieniuteńką, ze złotymi gwiazdkami. Wygląda jak organza lub tiul? Cieniutka, delikatna. W sklepie wydała mi się idealna na spódniczkę dla córci a'la baletnica albo księżniczka. Idealna jest, tylko kto tę spódniczkę uszyje? - zadaję sobie to pytanie od godziny, hihihi.

Jeżeli szukacie tkanin w dobrej cenie, to szczerze polecam wyprawę do Leroy Marlin - prosto do kosza z końcówkami serii. Ja mam zamiar zaglądać tam częściej:) I już nie będę się ciągle zastanawiać gdzie kupić tanie tkaniny:)

10 komentarzy:

  1. no to teraz się zacznie! (tak czuję :)) gratuluję zakupów!
    nie wiem czy dobrze zrozumiałam, z tym wykańczaniem rogów obrusów, ale przesyłam link http://dorartthea.blogspot.com/2011/11/tutorial-jak-uszyc-bieznik-serwete.html
    może się przyda :)
    pozdrawiam,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za link - super! Przyda mi się na pewno. Generalnie chodzi mi właśnie o takie wykończenie rogów, ale tutaj jest wywinięcie pod spód a mnie chodzi o wszycie takie szerokiej lamówki wokół obrusa z takim właśnie wykończeniem. Nakręciłam chyba- nie wiem, czy zrozumiesz:) Na pewno jednak ta instrukcja pomoże mi dojść do tego, co chcę uzyskać. Dziękuję jeszcze raz.

      Usuń
  2. U mnie w Leroy Marlin niestety tkaniny nie schodzą i nie ma kosza z końcówkami :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie w mieście niestety nie ma Leroy Marlin. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest, ale końcówek nie ma....

      Usuń
    2. Obi, Castorama i Ikea też mają kosze z końcówkami w fajnych cenach :) Ale w Leroy jest chyba najtaniej - 5 zł za metr.

      Usuń
  4. A czy możesz droga Adelo polecić jakiś sklep internetowy z tkaninami?? Kupiłam przez internet na allegro włóczki i nie jestem zadowolona, bo inaczej sobie te włóczki wyobrażałam. Teraz szukam sklepu z tkaninami. W Leroy ostatnio byłam i też zwróciłam uwagę, że mają piękne tkaniny i ceny nawet te regularne niższe niż w standardowym sklepie z tkaninami...przynajmniej w Warszawie. Widzę, że się nie myliłam skoro Wy dziewczyny też o tym piszecie :D A więc jadę dziś do Leroy :) Dotarłam na ten blog dzisiaj i już jest moim ulubionym :) Super robota Adela!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep internetowy z tkaninami niestety nie polecę. Dlatego, że nie korzystałam z żadnego.

      Usuń
  5. Znalazłam całkiem fajne tkaniny za rozsądną cenę tutaj: http://www.modeos.pl/38-drelich
    i http://www.fashion-textiles.pl/pl/dzianina-dresowa/1013-dzianina-dresowa-minionki.html może ktoś ma namiary na kogoś jeszcze..... może tańszego..... pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP