czerwca 29, 2014

Adela nie szyje....

.


Wakacje!
Adela odpoczywa:) 

Nie lubię rozpoczynać urlopu tak szybko, ale tak się stało. Tak w ogóle, to kompletnie nie mam nastroju na ten urlop, ale jak to mówią znajomi "Jak nie masz ochoty to będzie super" . Tego się trzymam....:)

Jak wakacje, to do maszyny nie siadam. W sumie to takie trudne nie jest, bo maszyny ze sobą nie zabrałam. Mam zamiar jednak wykorzystać czas lenistwa na kreatywne myślenie o nowych projektach szyciowych, może uda mi się znaleźć jakieś ciekawe, niespotykane tkaniny albo dodatki....

Choć nie szyję, to do Was zaglądać mam zamiar i czasami dam znać, jak mi wakacyjnie mija czas (jeżeli będą techniczne możliwości, dostęp do internetu i takie tam). Śledźcie moje wpisy na profilu FB - o tutaj.

A po Adeli wakacjach....po wakacjach będzie wiadomo, kto zostanie testerem 5 kg kulki silikonowej. Kto jeszcze nie wie, jak można zostać testerem - zapraszam po szczegóły tutaj.

Po wakacjach obiecuję również nowe uszytki oraz niespodzianki. Mam nadzieję, że z wyprawy przywiozę piękne wspomnienia oraz jakieś szyciowe-nieszyciowe zdobycze....dla siebie....dla Was.....

Już tęsknię:) Za maszyną, za Wami, za blogowaniem.






15 komentarzy:

  1. Miłego i kreatywnego odpoczywania :) Do usłyszenia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczywaj na maksa. Szczęściara z Ciebie:))).

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego i udanego wypoczynku :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. To nabieraj sił na nowe wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, znam to z autopsji ;-) Wierzę, że uda Ci odpocząć i naładować bateryjki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wyjeżdżam za tydzień i aż mi się płakać chce, że maszyny nie zabiorę. "Naszywam" się w każdej wolnej chwili na zapas, ale i tak pewnie będę tęsknić.
    Wracaj szybko i siadaj z nowymi inspiracjami do szycia, czekamy na nowe wpisy :-)
    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością czekam na Twój powrót do szycia:)Pięknej pogody życzę i żebyś jakieś fajne wakacyjne skarby ze sobą przywiozła:)Ja zawsze z każdego urlopu wracam z dodatkową walizą pełną różności(kamyki,patyki i różne inne przydasie albo nieprzydasie).Bo przecież nigdy nie wiemy jaki pomysł wpadnie nam do głowy,więc jak mówią:lepiej nosić niż się prosić:).Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja życzę udanego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wypoczynku :-)
    Czekam z niecierpliwością na nowe pomysły, bo na Twoim blogu przepadłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny rysunek z nogami w letnich klapkach i ten znak... przekreślona maszyna :) He he, ja też na urlop nie zabieram swojej, ale inspiracji i pomysłów będę szukać :)
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Wam dziękuję za tyle komentarzy. Wypoczynek był udany! Wróciłam już i zamierzam ostro zabrać się do działania:) Nie gniewajcie się, że milczałam i nic nie odpowiedziałam na Wasze komentarze, ale dostęp do internetu miałam mocno utrudniony a jak już mi się udało go mieć to dosłownie na chwileczkę - za krótką na "buszowanie" na blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP