września 18, 2020

Pierwsze szyciowe plany po przerwie



Wpadłam w wir szyciowych planów. Chciałabym uszyć nowe poszewki na poduszki i zasłonkę do szyciowego pokoju, kosmetyczki by się przydały, córka wspomina coś o plecaku. Jakieś ubrania, bo to temat, który zawsze mnie kusił a którego nigdy nie zgłębiłam na tyle, aby ubrania szyć inne niż dziecięce.


W każdym razie zakupiłam tkaniny, wykroje ciuchowe i w najbliższych dniach mam zamiar wreszcie te wszystkie szyciowe plany realizować. Może nie w tempie błyskawicy, bo wciąż przy długim siedzeniu przy maszynie przypominam sobie, że jednak jestem nie tak sprawna jak kiedyś, ale na pewno będzie szyte.

Pierwsze realizacje już dzisiaj. Trochę mam obawy czy podołam. Na pierwszy rzut pójdzie szycie ubrania. W założeniu - dla mnie. W praktyce - mam nadzieję, że będzie pasować, że się zmieszczę (zawsze miałam tendencję do szycia zbyt małych ubrań), że ten ciuch będzie tak fajny, jak o nim piszą. W tle myśl, że jak nie będzie na mnie to na pewno zmieści się w to córka, która z małej dziewczynki wyrosła już na panienkę.

Wykrój mam przygotowany. Wieczorkiem będę kroić tkaninę. Trochę nie bardzo rozumiem opis szycia, ale liczę na to, że w trakcie wszystko mi się rozjaśni.Nie zdradzę na razie co będę szyć, bo wciąż jeszcze się miotam wewnętrznie, który ciuszek wziąć na pierwszy ogień.

Trzymajcie kciuki i jak jesteście ciekawi, jak to pierwsze poważne szycie po przerwie będzie mi szło - zapraszam na mój instagram (tutaj) - pewnie wrzucę jakąś relację albo błagalny apel o pomoc :)

Cieszę się i już nie mogę doczekać powrotu do domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP