stycznia 18, 2014

Liebster Blog - dziękuję - kolejne wyróżnienie dla mojego bloga.

Nic nie szyję, nic nie piszę....Wszystko za sprawą zębów....a raczej ich braku w mojej szczęce....Musiałam usunąć dwa. Dwa obok siebie. Dwa, które usuwać trzeba było chirurgicznie. Bałam się, oj bałam:) Znieczulenia teraz jednak są bardzo dobre, nic nie czułam i przeżyłam, ale nie było to przyjemnie doświadczenie mimo braku bólu....Już to jednak za mną, teraz dochodzę do siebie, wcinam kaszki, kleiki i inne smakołyki o konsystencji "ciapy". Suma sumarum mam dwa zęby mniej, siedem szwów na dziąśle więcej i wizja kolejnych niezwykle miłych doświadczeń u dentysty....Brrrrrr. No i nie mam siły na szycie na razie:(

W ramach odstresowywania się dzisiaj odpowiem na pytania w zabawie Liebster Blog, do której nominację otrzymałam już kilka dobrych dni temu od Marzeny z bloga Zapach Lawendy. Marzenko - bardzo dziękuję!

Z informacji uzyskanych na blogu Marzeny dowiedziałam się, że nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Zatem do dzieła! Na początek moje nominacje - 11 blogów, które odwiedzam, które są dla mnie interesujące i inspirujące. Blogi, które w większości jeszcze nigdy nie nominowałam w żadnej z zabaw, w której brałam udział. Dzisiaj jest dobry czas, aby o nich wspomnieć, wyróżnić i zaprosić do zabawy. Liczę na to, że odpowiecie na moje zaproszenie:)
 


1. Szycie u Koty
2. Aga my swedish home
3. Szycie Honoraty
4. Moje nowe zajęcie
5. Dreams to sew
6. FirANNA szyje
7. Dehaef
8. Naturalnie dziecko
9. Malutki gaj
10. Sandra.byla
11. Homemade Paula Luczak

 Pytania/ zdania do rozwinięcia do osób z nominowanych blogów.


1. Pisanie bloga to dla mnie.....
2. Ulubiona przyprawa to...
3. Mój dzień zaczynam od...
4. W chwili ciszy.....
5. Czekam z utęsknieniem na....
6. Humor poprawia mi.....
7. Najpiękniejsze miejsce, w którym byłam to....
8. Gdybym spotkała złotą rybką poprosiłabym ją o....
9. Kiedy jest mi smutno....
10. Moje plany noworoczne...
11. Szczęście daje mi....


Po tym wstępie czas na moje odpowiedzi na pytania, które zadała mi Marzena z bloga Zapach Lawendy.


1. Dlaczego założyłaś bloga?
Blog o szyciu założyłam, ponieważ......- pisałam o tym w jednym z wyróżnień, które dostałam (o tutaj) :)_

  2. Masz słabość do...? 
Mam słabość do rzeczy ładnych, które mogą upiększyć przestrzeń wokół mnie - świeczników, talerzyków, poduszek, itp. Nie mogę chodzić do sklepów, w których są ciekawe artykuły wyposażenia wnętrz, bo....

  3. Skąd pochodzisz?
Pochodzę z cudownego, małego miasta,mojego miasta, do którego zawsze z przyjemnością jadę, do którego wracam jak do siebie. Spędziłam w nim dzieciństwo i kawałek dorosłego życia. Potem los mnie pchał do innych części kraju, do miast dużych, bardzo dużych i bardzo malutkich. Teraz żyję w miejscu, o którym chciałabym kiedyś móc powiedzieć, że jest moje:) 

  4. Lubisz psy czy koty?
Psów się boję, ale lubię...popatrzeć....mogłabym mieć White Terriera:) Koty też lubię, szczególnie zakochana jestem w kotach rasy Ragdoll. Dawno, dawno temu już nawet stałabym się posiadaczką takiego kota, ale....

  5. W dzieciństwie chciałaś być? 
Pewnie nie będę jakoś szczególnie oryginalna...jako dziewczynka chciałabym być baletnicą lub lekarzem. Uwielbiałam tańczyć, tańczyłam, ale do szkoły baletowej nie poszłam. Musiałabym jako kilkuletnie dziecko zamieszkać w internacie dosyć daleko od domu a na to rodzice się nie zgodzili. Lekarzem też mi się nie udało zostać, choć byłam blisko:)
 
6. Jakiego zajęcia domowego nie lubisz najbardziej?
Nie lubię prasowania. Pisałam już o tym kiedyś:) Prasowanie jest na końcu mojej listy priorytetów, choć przyznaję, że odkąd szyję to zaprzyjaźniam się z żelazkiem na nowo - wszak bez prasowania nie ma szycia:)
 
7. Wymarzony prezent urodzinowy?
Nie mam chyba takiego wymarzonego prezentu. Ostatnie moje marzenie spełnił Mikołaj (piszę o tym tutaj) a nowe jeszcze się nie wykluło.
 
  8. Twoje ulubione danie?
Uwielbiam sushi, tylko czy sushi to danie? Nie wiem:) Lubię ryby, lubię mięsa, lubię....hm....w zasadzie wszystko lubię:)
  9. Twoja najlepsza cecha?
Z cech charakteru - empatia, z cech wyglądu - oczy:)

  10. Co dla Ciebie jest najważniejsze w życiu?
Żyć swoim życiem i pozwalać innym na to samo:) Żyć tak, aby móc codziennie spojrzeć z dumą w swoje odbicie w lustrze...

  11. Co Cię najbardziej przeraża?
Kiedy kilka dni temu tworzyłam sobie odpowiedzi na pytania, napisałam, że nie ma takiej rzeczy, która mnie przeraża. Dzisiaj jednak zmieniam zdanie:) wszystko za sprawą przygody z chirurgiem stomatologicznym. Już wiem, że przeraża mnie myśl o kolejnej takiej przygodzie, hahaha. Wyrywaniu zębów chirurgicznie to nie jest to, co lubię:) Nie bolało dzięki znieczuleniu, ale do przyjemnych doświadczeń to nie zaliczę:)


 Pozdrawiam Was.



17 komentarzy:

  1. W takim razie kolejne gratulacje:-). Oraz życzenia zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu, to zdrówka życzę i miłego dentysty....I dziękuję za wyróżnienie i miłe słowa, a teraz mam odp na Twoje pytania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrówko jest a dentysta miły, tylko te cuda, które wyprawia w mojej buzi mniej mile:) Dziękuję.
      Tak - teraz powinnaś odpowiedzieć na pytania, wybrać 11 blogów, które wyróżniasz i zadać im swoje pytania.

      Usuń
  3. gratulacje :)

    a jednak nie próżnowałaś, bo literki się pojawiły,
    ale rozumiem, że to przed przygodą z d...
    odp. na pyt. 10 przeraża mnie wizyta u dentysty! ja nie muszę się zastanawiać ;p

    ps. słabości mamy podobne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karola:) Literki to jeszcze efekt przed dentystą:) Wcześniej wizyta u dentysty nie była dla mnie jakimś wielkim przeżycie - znieczulenie, borowanie, do domu - dało się przejść bezstresowo. Teraz - zdanie zmieniam - u dentysty może być niezbyt fajnie:) Zastanawiam się, kiedy zacznę normalnie funkcjonować, kiedy będę mogła normalnie zjeść:)
      Słabości do rzeczy ładnych - fajnie mieć taką słabość:) Niektórzy wydają na buty inni na dodatki do mieszkania:)

      Usuń
  4. Gratuluję wyróżnienia :) Literki skończyłaś - fajnie :)
    Na temat problemów z zębami mogłabym długo ..... mam nadzieję, że szybko Ci sie zagoją te rany, mało to przyjemne i niekomfortowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidia, dziękuje. Literki skończyłam w czwartek.
    Masz rację - mało przyjemny i komfortowy jest stan, w którym jestem teraz:( Siedzę z okładem z lodu przy policzku, szwy ciągną dziąsło, troszkę boli....ech, samo wyrywanie to nic strasznego, gorzej jest po.... no nic, muszę przetrwać, nie mam wyjścia. Próbowałam zająć się szyciem, żeby nie myśleć o bolącej szczęce, ale się nie da:(

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję serdecznie wyróżnienia :) a zarazem dziękuje za uznanie moich poczynań na moim blogu :)
    a u dentysty byłaś dzielna :))) szybkiego powrotu do pełnego zdrowia ząbków w Twojej buzi Ci życzę:)
    pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję aga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! I dziękuję za wyróżnienie :) Oczywiście dołączam do zabawy. Pozdrawiam i życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Również gratuluję wyróżnienia i dziękuję za zaproszenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabiegu współczuję, talent nieustająco podziwiam, a wyróżnienia gratuluję! Jak zwykle z zainteresowaniem przeczytałam o tym, co Ci w duszy gra...
    Serdeczności posyłam!
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię widzieć Aguniada na moim blogu:) Cieszę się, że wstąpiłaś do mnie. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam

      Usuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP