grudnia 23, 2014

Czas na świętowanie...

To jest ten moment, w którym zamykam sprawy niedokończone...

Upiekłam ciasta, nagotowałam smakołyków na wigilijną kolację i świąteczny czas. Wszystko dochodzi do siebie w chłodzie i czeka na jutro. Dzieci wreszcie udały się na nocny odpoczynek, Moonsz odgruzowuje kuchnię po mojej kulinarnej działalności a ja? Ja chciałabym złożyć Wam życzenia. Wszystkim razem i każdemu z osobna. Dziękując, że jesteście ze mną, że mnie wspieracie. Całej mojej blogowej rodzinie życzę wielu radosnych chwil, odpoczynku i wymarzonych prezentów pod choinką.
 


13 komentarzy:

  1. Adelciu, życzę pięknych świąt, zadumy nad płomieniem świecy i miłych chwil roziskrzonych kolędą :*. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i spokojnych świąt w rodzinnym gronie :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana blogowa siostro : ). Wszystkiego co tylko najlepsze w tym świątecznym czasie życzę Tobie i Twojej Rodzince : ) Niekończącej się weny twórczej na kolejny rok szycia : ) I nie wiem jak u Ciebie, ale mnie już dziś po jednym dniu bez szycia po prostu skręca,to już chyba ciężkie uzależnienie ; )...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, bardzo Ci dziękuję:) Czuję się dumna czytając "blogowa siostro":) To wyjątkowe, co napisałaś. Dziękuję. Mnie też już skręca, ale ja wiecznie w takim uczuciowym rozkroku jestem....pędzić do maszyny czy spędzić czas z dziećmi? to jest pytanie, które wciąż sobie zadaję:)

      Usuń
  4. Świętowania w bliskości z Niebem i Ziemią:) Beaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beaśka bardzo dziękuję. Myślę, że udało się znaleźć równowagę w świętowaniu:)

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego! Na po- już świętach :-) i w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego oraz weny twórczej na cały Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że weny i chęci mi nie braknie.

      Usuń
  7. Adelo niech ten Nowy Rok obfituje w sukcesy, szczęście i ogrom inspiracji, nie tylko szyciowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Czuję, że to będzie szczęśliwy rok:)

      Usuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP