grudnia 06, 2014

Mikołajkowa niespodzianka u Adeli!





Tylko dzisiaj, tylko 6 grudnia. 
Masz czas do 21.00 a już w okolicach 22.00 
dowiesz się czy do Ciebie powędruje 
Mikołajkowa Niespodzianka od Adeli!


Chcesz zwiększyć swoje szanse? 
Zapraszam na Facebook - tutaj (klik).



Anonimowa Asiu gratuluję!
 To do Ciebie trafi Mikołajkowa Niespodzianka. 
Proszę o e-mail z informacją gdzie powinnam ją przesłać.

 Bardzo Wam wszystkim dziękuję za mile spędzony dzień, za kreatywność 
i tyle pięknych życzeń dla Mikołaja.

8 komentarzy:

  1. Mikołaju kochany, Ty wiesz, że byłam grzeczna i pomocna :). Eh, codziennie już boli mnie kręgosłup proszę o coś mięciutkiego i milutkiego :)).
    Uściski gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogi Mikołaju, życzę Ci aby Adela kubraczek Ci uszyła
    Wypustkami wykończyła
    Piękny wzór nań naszyła!
    Z tego względu drogi dziadku
    Przynieś jej materiał w datku!
    Pozdrawiam Asia (askafu(malpka)tlen.pl);-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołaju, dobry, szczodry,
    6 grudnia dzisiaj mamy,
    Wiec życzenia Ci składamy!
    Prosto z serca slemy Tobie-
    Zdrowia,szczęścia, powodzenia!
    Niech choć trochę śniegu spadnie,
    Łatwiej Ci pojadą sanie!
    Niech dzieciaczki małe grzeczne,
    Pięknie Ci wyrecytują wiersze!
    Niech Ci wielki wór nie ciazy,
    Kiedy w święta do nas dążysz!
    Zeby rączki Ci nie marzły
    Uszyjemy Tobie w darze
    Rękawiczek pięknych parę,
    Gorącą herbatką poczęstujemy,
    Jakiś świąteczny piernik razem zjemy!
    Żyj nam sto lat dobry Dziadku,
    Nasz poczciwy Mikołaju!!

    Te życzenia Ci składają
    Mała Hania z Mamą Madzią;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołaju siwobrody
    Mkniesz co roku
    Poprzez chłody.
    Kilometrów nie przeliczę,
    Pewnie zylion albo więcej?
    I dlatego : noś szaliczek,
    Ciepłą czapkę, nauszniki
    Jeszcze parę rękawiczek
    I koniecznie na dodatek
    Napełniony niczym worek
    Miej przy sobie termoforek !
    Niech ogrzewa zawsze Ciebie,
    Gdy tak mkniesz
    Po naszym niebie : )
    To pisałam ja - Mitania,
    Co była grzeczna od kolacji do śniadania ; ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochany Mikołaju, życzę Ci żebyś i Ty znalazł pod poduszką prezent, bo zawsze pamiętasz o innych, a nie o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochany Święty Mikołaju,
    dawno nie pisałam,bo gadali ludzie, że Ciebie nie ma. Jednak jesteś na pewno,bo w tym roku trochę wcześniej dałeś mi najlepszy prezent - mojego synka. Jest prześliczny, malowany i strasznie kochany. Teraz jeszcze tylko grzecznie proszę, jeśli to nie problem, o prezent dla niego: o czapeczkę, szalik, kocyk, o cokolwiek, byle miękkie, byle ciepłe, byle moje maleństwo się grzało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo siły! I Abyś dotarł do wszystkich!

    OdpowiedzUsuń

Zaangażowałam się w 100% tworząc ten post. Teraz czas na Ciebie, bo przecież wspólnie tworzymy ten blog, choć ja nim administruję. Będzie mi niezwykle miło, jeżeli:

a) zostawisz komentarz pod wpisem - każde Twoje słowo to dla mnie cenna wskazówka i sygnał, że jesteś ze mną
b) polubisz mój profil na FB - dzięki temu będziemy w ciągłym kontakcie
c) możesz mnie śledzić na Instagram i Pinterest, gdzie oprócz szyciowych tematów pokazuję troszkę mego prywatnego życia, ale uprzedzam - nie robię tego zbyt często (brak odpowiedniej ilości czasu)

Jeżeli ten wpis uważasz za cenny, podziel się nim proszę ze znajomym, udostępnij na swoim profilu w mediach społecznościowych.

TOP